Snapchat Inspirations #3

niedziela, stycznia 31, 2016

Cześć!
Jak można zauważyć ostatnimi czasy na blogu wiało pustką. Mam nadzieję że się nie gniewacie, ale na swoje usprawiedliwienie powiem że przez ten cały czas uczyłem się do egzaminów. I pochwalę się wam że jak na razie wszystko pozaliczałem! W tym tygodniu przygotowałem dla was post z 20 zdjęciami z mojego snapchatu. Poprzednie dwa posty przypadły wam do gustu więc postanowiłem że od czasu do czasu będą się takowe pojawiać. Na samym końcu posta znajdziecie także 6 piosenek które ostatnio bardzo mi się spodobały. Nie przedłużając zapraszam was do zapoznania się z nowym postem:)
Co sądzicie o tych zdjęciach? Podobają się wam?
Pozdrawiam Kuba.

Hi there!
As can be seen lately there was no new posts here on my blog. I hope so that your not angry at me, but to defend myself I can tell you that I was studying that whole time.  This week I prepared for you Snapchat Inspiration post with 20  pictures that I took. I read all comments under two previous posts that I wrote and you seem like that kind of subject so I decided that from time to time I will post it. Below you can also find six songs that I loved this week. So check it out you can find them interesting.
What do you think about this pictures? Do you like them?
Greetings Jake.

























You Might Also Like

38 komentarze

  1. Te okulary masz piękne - te oprawki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia. Piosenek nie znam. Powodzenia na egzaminach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny mix. Oczywiście rozumiemy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe fotki. Jak dla mnie piękna jest ta z napisem Finally ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje, zdążyłam już zapomnieć o świętach i o tym, że miałam choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem w trakcie egzaminow dlatego swietnie cie rozumiem :)
    czasem takie posty mogą się pojawić :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I really love you :) Happy New Year!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/01/stussy-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuba bloger - fajne:)
    na pizze mam ochotę bo już dawno dobrej nei jadłam mam nadzieje sie wybrać z koleżanka w połowie lutego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdjęcia :)
    A ja wczoraj jadłam podobną pizze :D
    Trzymam kciuki za resztę egzaminów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo w takim razie gratuluję :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Your images are fierce handsome have a great week.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :)
    Bardzo lubię Selenę Gomez i uwielbiam tę piosenkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post dear! Nice images :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  15. O Jezu, tego Big Milka to bym "schrupała"! :)fajna relacja :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne inspiracje!! Bardzo fajne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny mix, uwielbiam Snapa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. taki kawałek życia, lubię takie posty :) co do egzaminów to znam ten ból - oby tak dalej! ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely pics. ^^
    Have a nice week...

    OdpowiedzUsuń
  20. So cool! Not on snapchat yet!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Again, nice Snapchat pictures! :) And great music choice ♥

    31shadesofaubergine

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją uwagę szczególnie zwróciły posiłki :D Pizza wygląda cudownie, ciacho jeszcze lepiej! A lody? Już lody? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool snapchat pics, Jake. The one with the crown, cute! Happy February, Jake.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  24. so funny-------------- I've got ti look for snapchat (but I'm so lazy)

    Melange-Boutique Blog || Instgram

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny przegląd, ale brakuje mi tutaj nazwy Twojego snapa. ;)
    Zdjęcie z bananami najbardziej mi się spodobało - taka prosta rzecz, a takie fajne ujęcie.
    Podaj swój nick to dodam, jak coś to mój nick to: birginsen.

    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Totally neat! Have a happy week, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny mix ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog! Jesteś jednym z dowodów, że nie trzeba mieć lustrzanki za 4 tys., aby napisać fajny i przyjemny wizualnie post. :) Bardzo mi się tutaj u Ciebie podoba, obserwuję i czekam na kolejne posty.~

    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fotka w koronie Burger King...mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. fun! thanks for sharing! :D

    Have a great week!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  31. Love this page!! So cool

    http://islandchic77.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. takiego big milka bym zjadł :D

    OdpowiedzUsuń
  33. cool, what's your snapchat name?

    stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook